torstai 5. marraskuuta 2009

Tykkää, ei tykkää...

Olen törmännyt ongelmaan, en oikein osaa päättä pidänkö Iittalan Taika-astioista vai en.
Jonkun aikaa sitten irvistelin niille, että onpa rumia ja kauheita,kuinka kukaan voi haluta tuollaisia astioita keittiöönsä?
Olen pelkistetyn ja vaalean kannalla kaikessa sisustamisessa, niin myös astioissa!
Nyt kuitenkin katselin astioita sillä silmällä että ehkä voisin meillekkin hankkia.
Käyn usein kaupassa katsomassa näitä kippoja ja kappoja päätääkseni onko ne sellaisia  mitä voisin kertoa ympärilleni kerääväni tosi tarkoituksella, näin joulun alla.
Luulen että päätökseni on kyllä.

Josta pääsenkin seuraavaan ongelmaan.
Minkä värisenä ne haluaisin?

Punaisena?


Vai Sinisenä?

Punaisen olettaisin olevan enemmän jouluinen, enkä itse oikein suosi punaista.
Sinistä taas löytyy meiltä jo kotoa ja mielestäni sinisenä astiat ovat koko vuotisia.
Ongelma on lähinnä se että Joulu on minulle erittäin tärkeä ja haluan saada aikaiseksi omia traditioita ja yhtenä niistä halausin erityiset astiat jouluksi.
Voi tuntua hieman hölmöltä, mutta lapsena kadotin joulun tunnelman alle 6 vuotiaana ja haluan tarjota omille lapsilleni joulun tunnelman koko joulukuun, ja ehkä hieman itsekkin nauttia siinä sivussa.
Astioilla on siihen minulle suuri merkitys. 10 vuoden päästä kun kattaa joulupöytää samoilla astioilla, tunne on sanoin kuvaamaton! Tuttua lämpöä ja rakkautta.

Nyt siis joudun miettimään kumpi on kampi?


2 kommenttia:

Kaija kirjoitti...

Kyllä ottaisin varmaan nuo siniset kuitenkin, vaikka ite olen osallistunut arvontaan, jossa voi voittaa nuo punaiset! :D

Corde kirjoitti...

Mä päädyin kanssa siniseen.
Isäinpäivänlahjaan ostin ison mukin tuolle miehelle.

Mutta kyllä mä ne punaisetkin huolisin jos jostakin saisin :)

Eli sininen lähtee nyt keräykseen meillä!!